Powered By Blogger

środa, 26 listopada 2014

Znowu na blogu........:)

Po niewielkiej przerwie znowu jestem z Wami kochane blogowiczki i odwiedzające mojego bloga osoby.
Zakupiłam latem włóczkę z której dziergam pokrowiec na podusię do wózeczka, dla małego dziecka.
Na zdjęciu umieściłam wzór oczywiście przeze mnie wymyślony, który z jednej i drugiej strony jest taki sam.
Więc...............:)

praw strona robótki


lewa strona robótki



Wykończenie będzie w innym kolorze.
Cdn nastąpi.........
pozdrawiam wszystkich i 
miłego wieczoru życzę  pa pa

5 komentarzy:

  1. Witaj Teresko,będzie fajna podusia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzorek czekam na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful,very interesting pattern!!
    Greetings.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za komentarze.....CDN
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki,pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardo ciekawy wzorek i świetnie , że dwustronny, zapowiada się piękna praca!

    OdpowiedzUsuń